Australia Trip Mantan MPP???RM5000 lbih sorg???

Gua skrg ni nga duk melangut kt dpn komputer. Gua nga fkir a. Kitorg komplen smpi bro pres ckp kna bg cdngn. Gua bkn xnk bg cdngn. Lu org ble trima ke cdngn dr pihak kiri mcm kitorg.


Lupakan sekejap sal bnda tu. Gua bru dpt info yg mantan MPP skrg ni sedang menuju ke Australia. Wah. Banyak plak duit dorg ni. Klu gua xsilap la. Kos nk g Australia tu menelan lebih kurg 5000 lbih. Banyak kn. ehehe.

So Bro pres, lu komen apa sal bnda ni? Dgr2 sblm ni xnk da jln2 ni... Ni atas nama apa plak? Lawatan smbil belajar?

4 Response to "Australia Trip Mantan MPP???RM5000 lbih sorg???"

Muslimin Agung said...

Salam Wasilah Ukhuwah Fillah

Alhamdulillah, kami masih diberi peluang menikmati udara segar Malaysia hatta ada yang mendoakan bala sewaktu keberangkatan kami ke Australia, Bumi Allah yang terkenal dengan Kangaroo. Syukran atas keprihatinan OPK menimbulkan isu ini dan para blogger yang memberi reaksi sama ada positif atau negatif. Tentang perbelanjaan kami ke sana, lebih elok saya menjawab dengan klausa 'hak yang telah tertunai'. Kembara kami ke bumi Kangaroo disertai 24 mantan MPP 07/08 (10 orang tak ikut atas alasan tersendiri termasuk Presiden, Sdr. Hasanal). Menurut TNC HEPA ini adalah rekod lawatan MPP yang paling sedikit bilangannya. Ya kami pergi ke sana untuk menuntut ilmu. Hakikatnya kembara kami adalah kembara mencari makna hidup. Keresahan yang Allah campakkan ke dalam jiwa kami sebelum berangkat pergi terjawab tatkala menginsafi khaznah Ilahi di bumi Australia. Resah yang disambut dengan pencarian, berakhir dengan sebuah damai yang lebih berharga dari langit dan bumi serta segala isinya. Bagi yang tidak berkenan, maafkanlah kerana mereka tidak mengerti apa yang kita fahami.

NIVYANFAZZA said...

untuk makluman
www.nivyanpazza.blogspot.com

telah bertukar ke

www.nivyanfazza.blogspot.com

maaf di atas segala kesulitan...
harap maklum....

Anonymous said...

heheh pandai mulimin agung jawab pasal trip.heheh... kalau org lain tak tahu mcm mn dia hantam... heheh dunai dunia

Anonymous said...

Penipu...
hahahahah
time kepimpinan lepas (AZLAN)
punya berapi dia kutok lawatan ke luar negara............

penipu..
MURSYIDI penipu
MURSYIDI geng PRO-M
so...geng PRO-M ,halau la..hahahah

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes
This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates