MPP Releven Lagikah?????

Ini bukanlah tajuk untuk kami cari kesalahan MPP...

Ini adalah tajuk yang dibuat sendiri oleh penganjur DIMAN @ AB yang akan diadakan malam ini di Dewan Kolej Kediaman AB jam 8 malam.

Diskusi Ilmiah ini akan memincangkan halatuju MPP samada masih releven atau tidak. memang menarik!!!

Ahli Panel:
1. Presiden kesayangan bebudak 1st year & 2nd year, Abang Azrul...
2. Saudara Badri Hj Bayani --> Jurucakap Bebas yang selalu menyalahkan MPP


Oleh itu, mari kita meramaikan DIMAN di AB....

6 Response to "MPP Releven Lagikah?????"

Anonymous said...

AZRUL VS BADRI

Fakta kes 1:

Badri - kurang fakta...
- kurang idea...
- tiada bukti...
- berhujah bersifat
peribadi(sebab kalah kot
dlm PRK)
- BANYAK BUAT
PROVOKASI,BEREMOSI, x
profesional.
- fakta bercanggah! (cthnya: dlm pusingan 1st dia kata MPP harus menumpukan kebajikan & bukan semata2 membuat program, kurangkan membuat program, tapi pas 2 dia kata MPP harus berfikiran jauh cthnya isu pengangguran mahasiswa, MPP harus membantu dengan mengadakan SEMINAR & PROGRAM2)
- menyentapkan ahli2 MPP
YANG TIDAK BUAT KERJA!

FAKTA KES 2:

Azrul - BEREMOSI JUGAK! SEPATUTNYA
TENANG LA BOS...
- Telus, BERani(berhadapan
dengan tohmahan)
- BERHUJAH DENGAN FAKTA!
TAPI X SHARP!

DAN PEMENANG2NYA....!!!
1. KATEGORI PALING BANYAK FAKTA: PEMENANGNYA-AZRUL!!
2.KATEGORI YANG TERSENTAP:
PEMENANGNYA-AZRUL
3. KATEGORI BEREMOSI:
PEMENANGNYA-BADRI!!!

MAKA PEMENANG KESELURUHAN ADALAH.... FIKIR SENDIRI HAHAAHA

Anonymous said...

ramai yg pegi diman kali ni. Jd adakah MPP relevan lagi? mungkin kot. cuma badri je dah tak relevan. hahaha

Anonymous said...

salam.... mcm best jak crita yg nie... ku nie warga kal.... x da dpt tengok azrul terkual2...hahaha...

Anonymous said...

Hmm..sorg dah menang. Tapi,kuasa and kebolehan sering berhadapan dengan tomahan..
Seorang g pula,dah kalah..tapi,penyokong masih tak kurang..
Pebincangan malam tu, banyak isi tersurat dan tersirat.. If kita ambil dan dalami isinya,banyak yang kita boleh jadikan pedoman dan panduan..
For both of them, why don't dorg combine idea dan kepakaran masing-masing daripada terus tunding jari situ sana sini (terutamanya kat satu sama lain)?? Tapi, bukan dorang dua ja, sumer pun memang patut wat gitu kan? Takde org yg perfect dalam sesebuah organisasi....

Dato Badri Hj Bayani said...

Terlebih dahulu,saya minta maaf kepada semua warga ums.Ingin saya tegaskan disini,tujuan saya berucap pada malam tu bukan untuk mencari kesalahan MPP tapi dgn jelas saya ingin MPP melangkau kehadapan.Mungkin ada sesetengah warga ums ckp saya kalah mpp that way saya menyalahkan MPP..utk pengetahuan,saya ingin membuktikan apa yang saya kata thats way i bertanding MPP.kalah menang bkn persoalan tapi apa sumbangan dan kerelevanan mpp yg ada sekarang.Itu yg harus kita persoalkan.Don't judge the books by it's cover.saya sbg anak jati sabah dan juga pro siswa hanya inginkan yg terbaik dan pembaharuan untuk siswa dan masyarakat sbb tu saya terima undangan YDP AB.Evenpun saya tidak menang, saya ttp berjuang dan bertekad memajukan negeri dan bangsa saya melalui prog2 kemahasiswaan yang saya buat sendiri spt SEGERAK BORNEO DAN PESTA KEBUDAYAAN ETNIK SABAH.Jadi yg tukang komen jak dalm blog ni muhasabah la diri.Jgn tanya apa sumbangan UMS pada kamu ttp tanya la apa sumbangan kamu pada UMS, bangsa dan tanah air.Sekali lagi saya minta maaf jika nukilan saya ini menyinggung sesetengah pihak.

Anonymous said...

mana mana je la.....

From Mr.SilentMouthUMS

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes
This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates