MPP sombong??????

Selasa baru-baru ni gua tau ada Perhimpunan Agung PMUS(apa-apa la). Gua tak datang. Gua bingung jugak. Cmne a gua nk dtg klu masa tu gua ada kelas? Ape xde wktu lain ke nk buat? Kite fkir a, xfkir ke org klas mlm? Tp apa2 pn, mngkin bnde ni nk da d rancang sejak awal... Gua trima gak la...


Menyentuh kpd apa yg gua baca dr blog org yg dtg tu, gua rs sedikit terharu eh terkilan dgn byk ksilapan yg blaku. Tapi manusia nk buat mcm mn kn... Bkn smpurna... And gua xdpt la nk komen byk... Gua bkn ada tmpt kejadian...

Pstu td gua lpak jap kt blog Pres kita... Perggghhhh... Gua tertarik ngan komen kt chatbox psl attitude MPP kta... Bkn pres la... Tp org bwh pres... Mamat tu lpa ke yg dia tu org wakil pljr bukannya pegawai atasan pljr... Kalau dia nk d hormati... Plz hormati dlu pljr2 lain... Actually gua da byk dgr psl mamat ni... Tp gua xde masa sgt nk post kt OPK ni... Da ada wktu tluang ckit ni, gua post la psl mamat ni... Ada yg gua risik2 kata mamat ni kerek gile... Pstu ada yg kata mamat ni mnunjuk... Gua heran gak... Psl mula2 gua tgk dr lua, mamat ni peerrrrgggghhhh mcm baik je... Tapi bila gua kena, gua panas gak... Gua kne lbih kurg a mcm dak yg komen kt chatbox pres tu... Cuma gua ok ckit... Gua snyum kt mamat tu... Tapi mamat tu trus tgk tmpt lain... Xde jeling2... 

Tapi nasihat gua la kan... Gua harap mamat tu mesra la ckit... jangan nk igt lu org atasan... lu wakil yg kitorg plih...

3 Response to "MPP sombong??????"

irshadian said...

hebatnya, seronok aku ada blog gini d ums. ini merujuk kepada mpp batch mana, kalau mpp baru ni, haram 1 pon aku tak kenal n mmg tak mau kenal. ko tau la kalau kenal, buat sakit hati la, msg2 ada karekter unik (sila kaji sjk mpp terdahulu), cakap lebih dikata cari aib. duk diam dikata dungu.

kalau mmg benarla mpp sombong, itu lumrah alam bila diuji erada di tempat tinggi. wahai mpp kini dan akan datang, kalau diri terasa hebat, sedar kita semua hamba, tanggungjawab tu Allah tanya,

then ingat balik masa korang duk buat muka 2 posen meraih undi, dulu buat muka mesra masa hari buang undi, sekarang naik takta, muka kerek pula.

baru kepimpinan universiti dah kerek, apa lagi bila memegang kerusi P56 (contoh)nanti.

papehal, sabaq na

Anonymous said...

salam..

tidak mudah kita hendak memuaskan hati semua orang.

saya rasa ada kesilapan dlm kejadian berikut.ini kerana semua MPP saya knl dan mesra , padahal dulu saya paling benci MPP, malah rasa mereka mcm BALACI , tambah2 time MURSYIDI ,lagi menyampah.....
skang dah ok.
bgs teruskan

Anonymous said...

Yup MPP sombong.... jangan lupa bahawa orang dibawah berkerja supaya anda naik. tiada sokongan bawahan .. jangan harap berjaya. disumpah adalah...

From Mr.SilentMouthUMS

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes
This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates