DUIT HILANG???

Gua dpt cite bru...xtau a hangat ke x...kali ni gua nk cite psl sorg staff kt HEP...gua ekceli xprnh dgr cite psl die ni.tp kali ni gua dgr.ape ble buat gua cite a ngan korg smua.


cite nye mcm ni...korg prnh x bg derma tuk satu prgrm yg de kaitan ngan kanser?mngkin prnah kn... kutipan kne buat dek satu badan yg slalu korg ktuk...MPP...mle2 gua dgr mmg tkejut beruk a...ye a...klu dorg ni dpt kutip dua ribu lebih... then pngrh nk bank in a duit ni g akaun MAKNA, tbe staff ni dgn baik hati ckp bia die aje yg bank in...mmg baik a...tp baik tu xsmpi ptg...hahaha...c pngrah mle a rs xsedap hati...die buat a follow up...call MAKNA...MAKNA kate xmsuk lg.tnye staff da msukkan...plik gle...call dua tige kali...same gak...mmg pngrh bengang gile...hotak die bank in ble xmsuk2...tnye a mane slip...staff pmpuan ni dgn slumber badak kate slip da ilang...lg skali bangang klua...lahabau a klu slip ble ilang...cek pnye cek mmg die msukkan...staff tu ambik duit tu??????duit MAKNA???tuk derma org kanser???lahanat a...bole plak kn...pngrh bengang call staff suh msukkn duit tu...akhirnye staff pmpuan ni msukkan a...tp plik ny dr jumlah dua ribu lbih tu..."makcik" ni masukkan 500 lbih je... xtau la ye...makcik kepoh ni mmg ske mngampu TNC.klu de prgrm the TNC dtg, cnfirm die g mngampu..leceh a...HEP...xde ke yg BERSIH korg ni???

13 Response to "DUIT HILANG???"

AkuD kot! said...

huhu.. MAKNA..
Aku salah sorang Ketua.bhgn dalam program nie..Tapi 2 tak penting sgt..
Isk biar btl Rm 500 lbh je yg masuk.. Klu mcm 2 sia2 jelah usaha aku..
Bayangkan aku snggup round SKTM ktuk bilik lecturer sbb nk kutip duit utk MAKNA.. Then, ada gak mintak kazen2 tlg kutip duit kt Tawau.. Plus, ada gak aku derma dr duit sen2 yg ada kt umah aku.. Jumlah kutipan aku dkt 200 gak lah.. Benda nie x penting jgk..
Yang pentingnya, mana baki duit yang lain??? huhu...

Anonymous said...

Hidup minah tu tk kn aman hingga mati skali pn.. hari ini hari ber-MAKNA tuk dia.. hari lain plak ber-MAKNA hidupnya hancur sakit..

Anonymous said...

Ye ke, bagi saya..tak terkejut pon!!!
sebab memang dah tau akan jadi begini....
bukan setakat DUIT MAKNA, duit lain pun macam tu gak....
bila la nak bersih ni.....
kena kita kluar nanti, jadi pegawai BPR , then buat siasatan...haha....

Anonymous said...

Ye ke, bagi saya..tak terkejut pon!!!
sebab memang dah tau akan jadi begini....
bukan setakat DUIT MAKNA, duit lain pun macam tu gak....
bila la nak bersih ni.....
kena kita kluar nanti, jadi pegawai BPR , then buat siasatan...haha....

Anonymous said...

ingatlah, ALLAH ITU MAHA MELIHAT WALAUPUN SEBESAR ZARAH KITA LAKUKAN...
PLS KEPADA MANA-MANA YANG TAK JUJUR, JUJURLAH ANDA SEBELUM ANADA MENEMUI ILLAHI....

Anonymous said...

ingatlah, ALLAH ITU MAHA MELIHAT WALAUPUN SEBESAR ZARAH KITA LAKUKAN...
PLS KEPADA MANA-MANA YANG TAK JUJUR, JUJURLAH ANDA SEBELUM ANADA MENEMUI ILLAHI....

Muslimin Agung said...

Salam WUFI...

Ini kes berat ni. Perlu siasatan lanjut. Saya syorkan laporan kepada pihak berwajib perlu dilakukan segera. Jika kita berdiam diri maknanya kiat bersubahat dengan si pembuat dosa tu (minah gendut). Tut..tut kita pula yang dapat dosa. Nauzubillah...

Kawariish said...

Hmm manusia.. rambut sama hitam, hati lain-lain.

Anonymous said...

salam..
berminat dgn thread n..
haha..
aku cadang satu badan siasat sume laporan kewngan hep la...aku ase byk lg slewng pegawi2 n..bukan leh caye..member2 aku ramai lg mcm pengarah n jd mangse "makhluk2 duitan ni"..bukan setakat minah gendut,kepla diorg pun same je si doremon 2,ade lg byk student taw pgwai sleweng utk kepentingan sendiri(masuk poket la 2)..cthnya pegawai sendiri wat resit palsu nk songlap dwet..juz student x lapor j mls nak kecoh..yg pangkat atas pun aku ase sure akan tutp kes mcm n..lgpun nak cover name univct la katakan..
patutla aku bc ppr brite harian bgitau(tarikh ppr lupe tp ade asenye kt bilik aku) laporan kewngan ums paling corot bottom dlm senarai ipta kt MALAYSIA n..
n sume angkare makhluk2 ni la...


klo ade pegawai yg bace bwk2 la bertaubat..
duit x kemana makcik pacik oi..
korng 2 ade anak..
ade kberkatan k idup seleweng nh..

byk beristigfar!
-pembangkang-

Anonymous said...

wah.. berminat gak nak tau sapa dia org HEP yg tak hantar duit MAKNA tu.. boleh kena surcaj arr org2 yg buat mcm itu... erks.. tak amanah betol ah..

Anonymous said...

salam... betul ker fakta yg korang tulis ni.... jgn gembar gemburkan ceta yg tak pasti...ceta biarlah ada fakta..berdosa kita buat ceta yg tak betul.... semoga Allah merahmati kita semua...dan jang di pengaruhi oleh emosi utk menjadi pelajar muslim yang cemerlang

Anonymous said...

fitnah...futnah... fitnah itu lebih teruk dari membunuh...

Anonymous said...

kepada pelajar yang membuat fitnah tu, mohon selidik dulu sebelum bercakap dan menulis. ni akan tambah dosa lagi. kalau nak kepastian lanjut sila berhubung dengan pegwai berkenaan. baru gentleman. jgn main kutuk dalam blog je. tnya pegawai tu dulu. Duit tu da di bank in RM 2500.00 pada bulan april 2008. resit kalau nak tgk boleh dtg hep. tq

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes
This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates