Welcome!!!

Salam bahagia buat anda semua!!! Syukur kerna skang nie kita berjumpa lagi di arena baru. Kalo dulu saya dihentam sehinggakan blog saya terpaksa ditutup, kini saya telah wujudkan satu komuniti yang lebih besar untuk anda… Mari kita panaskan blog ni dengan cerita-cerita panas di UMS ni. Kepada sesiapa yang ingin berkongsi cerita dengan saya, bolehlah terus shout di chatbox di tepi ni.... Untuk pertama kali, biar saya ceritakan visi dan misi saya dalam menubuhkan OnPaperKini.blogspot.com ni…

Visi: Mewujudkan komuniti mahasiswa UMS yang lebih faham akan berita terkini dan isu terkini di UMS.
Misi
1. Memastikan tiada cerita terselindung bagi tujuan mengelirukan mahasiswa UMS.
2. Ingin menjana lebih banyak idea dalam menyelesaikan masalah berkaitan mahasiswa.
3. Memastikan suara mahasiswa cukup kuat untuk didengari oleh pihak berkepentingan.

Justeru itu, mari kita sama-sama berusaha memastikan usaha menjayakan blog ini berkesan untuk semua mahasiswa.

1 Response to "Welcome!!!"

Anonymous said...

ic...
bole caya ke???
jangan pro MPP da ler..
hopely tegakkan yg benar bkn smata2 utk bodek...
hope sukses utk UMS..
hidup Universiti Menyusahkan Student!!!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes
This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates