PERMULAAN SEBUAH CERITA

Gua salah sorg dari pencinta kepimpinan muda. Panggil je gua rumput. Gua ni bukan ape, gua selalu kna pijak. Tapi gua xkesah. Gua boleh tgk mamat-mamat n minah-minah kat UMS ni. Walau pun gua ni rumput, tapi gua ni rumput canggih. Tulis blog gak.

           

            Jadi rumput ni, gua suke. Gua boleh dgr macam-macam isu. Gua penat dgr pasal bas. Gua penat dgr pasal ”Doraemon”, gua penat pasal hedonism, gua penat pasal makanan, gua penat dgr pasal MPP. Biarlah semua tu. Gua dengar je. Gua tunggu mase. Gua kumpul semua. Gua kumpul info, nak letup je. So sape2 nak kongsi dgn gua emel je kat rumput.tepian.jalan@gmail.com

 

            Kalau post sebelum ni dari moonlat yg bising pasal PRK, gua pon tak nak kalah. Gua bukan ape, Yutaka yang duk bising kutuk MPP tp die mcm kencing lebih je. Tapi kan, bila fikir balik dia ade hak. Kita ade hak nak sokong mane. MPP yg lalu gua age bengang gak. Macam tak nampak keje, tapi gua ade nmpk gak. Tujuan gua tulis ni pn nak tunggu MPP baru ni. Gua pun dah munculkan diri. Gua nak tengok jauh mane hebatnye dorg ni. Tapi hbat gak kalau datang dinner dgn jaket saje. Pada hal tetamu lain dtg pakai baju batik. Mantaplah macam tu.

 

            Jauh pulak melalut, gua nak kenalkan diri je. Apa-apa hal gua blah dulu. Gua nak lepak jd rumput a. Nak cari maklumat.

 

Gua bukan tempua.

Takut masalah bila tersua.

 

RUMPUT TEPIAN JALAN.

4 Response to "PERMULAAN SEBUAH CERITA"

AkuD kot! said...

dinner bila nie ?
Smlm ? Kt Shangril La 2?

moonlat said...

ya!!!

AkuD kot! said...

owh.. Jujurnya, ada gak trgerak ati knp mereka lain dari yang lain...hurmm...

Amy Ajak said...

haha...

RUMPUT2x...
haha

aku tak nmpk la rumput2x kat dinner tu..

ko sembunyi kat pokok2x ka rumput?

anyways... biasa la tu...
dorg kan nak tunjuk baju mpp kebanggaan dorg tu. haha

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes
This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates